פיתוח מנגנון רב עוצמה להנחלת חוסן חברתי ורגשי, דרכו ילדים ומבוגרים רוכשים ומיישמים בצורה יעילה, את הידע והמיומנויות הנדרשות להבנה ולניהול של רגשות. כלומר, פיתוח וחיזוק החוסן של המורים ככלי לפיתוח מיומנויות מקבילות אצל התלמידים.
אנו מנסים להתנהל לפי קביעה והשגה של מטרות חיוביות, יחס מכבד ומקבל של אחרים, יצירת וקיום קשרים חיוביים וקבלת החלטות אחראיות.
ישנם מצבים רבים במלאכת החינוך בהם הרגשות באים לידי ביטוי, ויוצרים מצבים רגשיים שונים במהלך העבודה. מאחר ומלאכת החינוך תופסת חלק נכבד בהגדרת הערך העצמי שלנו, חשוב לתת מקום וחשיבות לאינטליגנציה הרגשית.
דוגמה לכך היא סדנת גיבוש של בישול ואפייה בסקולינרי לכלל צוות המורים. בסדנת 'קסם הפסטה' פגשנו טעמים שלא הכרנו ורכשנו ידע מקצועי, בתיבול בילוי עם צוות.