איתי, לידי ובמרחב

ארגון המרחב נועד לעצב את הלומד כעצמאי וכחוקר.

ארגון מרחב הכיתה ללמידה מגוונת מאפשר בחירה (של התלמידים ושל המורה) באופן למידה המותאם לכל ילד על פי צרכיו. בדרך זו יכולה המורה לקדם תלמידים על פי קצב ההתפתחות האישית שלהם, לתמוך בתלמידים ולחזק מיומנויות פדגוגיות שונות, לצד האפשרות להעשיר תלמידים חזקים בידע נוסף. האפשרות של הילדים לבחור בדרכים מגוונות, מחזקת את מיומנויות הלמידה העצמאית, את האחריות ללמידה ואת המסוגלות העצמית.


מבנה הקבוצות ואופן הפעולה: 

איתי - קבוצת לומדים בהנחיית מבוגר (מורה), בתיווך משאבי הוראה מגוונים: חוברת עבודה, דפים לתרגול, משחקים מקדמי למידה, פעילויות יצירה, תנועה  וכו' תוך התייחסות למגוון סגנונות הלמידה. (מעין למידה פרטנית)

לידי - למידה עצמאית - הלומדים מתרגלים נושאים שכבר למדו ויכולים להתנהל באופן עצמאי.

במרחב – למידה מונחית בחירה –למידה בפעילויות במרכזונים/תחנות המוצבים במרחב.